Blog

 - BLOG -

Obțineți doza zilnică de blog pe site-ul Xconnect.  

Web, portal, website , tehnologii cloud,  open source si multe altele. Urmareste blogul nostru pentru a fi tot timpul informat cu noile tehnologii.

Blogs

Sistem de gestionare a conținutului

Ce este un sistem de gestionare a conținutului?

Un sistem de gestionare a conținutului (CMS) este un software care permite utilizatorilor non-tehnici să stocheze, să organizeze și să publice conținutul web cu ușurință.

Sistemele de management al conținutului facilitează gestionarea site-urilor Web.
Un CMS separă prezentarea de conținut de pe un site, astfel încât creatorii de conținut să poată gestiona site-urile web fără ajutorul unui dezvoltator. Un site web care nu necesită actualizări frecvente sau conținut nou poate fi obținut cu pagini codate greu, dar pentru întreprinderi care au mai mulți utilizatori care adaugă conținut în mod regulat, este necesar un CMS. Pe lângă faptul că este mai ușor de utilizat, un CMS permite transmiterea mai rapidă a conținutului cu instrumente pentru urmărirea și gestionarea întregii arhive de conținut pentru un anumit site.

Potrivit lui Gartner, un CMS ar trebui să includă cel puțin următoarele funcții:

Servicii de bază ale bibliotecii, cum ar fi check-in / check-out și versiuni
Autentificare utilizator, suport pentru roluri multiple și atribuire permisiune
Crearea conținutului și fluxul de lucru pentru revizuirea și aprobarea conținutului
Gestionarea multilingva
Abilitatea de a suporta conținut pe diverse dispozitive (cum ar fi tablete, smartphone-uri și purtători) pe mai multe canale (cum ar fi Facebook, Twitter și LinkedIn)
Cel mai bun conținut web de astăzi este dinamic, personalizat și consistent pe canale.
În piața de astăzi, utilizatorii întreprinderilor se așteaptă la mai mult decât aceste caracteristici de bază. În definiția Forrester de gestionare a conținutului web, acesta face argumentul că cel mai bun conținut de astăzi este dinamic, personalizat și consistent pe canale și orice persoană care se califică drept CMS trebuie să aibă instrumentele și capacitățile necesare pentru a stoca și a oferi acel nivel de conținut.

Exemple de funcții care fac o clasă de întreprinderi CMS includ:

Funcții de creare de conținut, cum ar fi template-ul, fluxul de lucru și gestionarea schimbărilor
Interoperabilitatea cu tehnologiile adiacente, cum ar fi automatizarea forței de vânzări, managementul resurselor de marketing și analiza web
Sprijin pentru personalizarea în timp real la puncte de contact digitale
Integrarea cu niveluri de livrare, cum ar fi comerțul digital, social media și software-ul portalului
CMS, WCM, ECM, DAM sau DXP.
CMS este un termen larg, cu mai multe tipuri diferite de software care se încadrează sub umbrela sa. Fiecare dintre aceste categorii a fost creată pentru a răspunde unei nevoi diferite în cadrul companiilor, însă de-a lungul anilor acestea și-au lărgit trăsăturile astfel încât să nu existe nicio distincție între ele.

Pe scurt, acestea sunt nuanțele general acceptate pentru unii dintre acești termeni:

Gestionarea conținutului web (WCM) - software pentru crearea în colaborare a conținutului web public
Enterprise Content Management (ECM) - software pentru gestionarea scanării, stocării, organizării și preluării documentelor fizice
Gestionarea activelor digitale (DAM) - software pentru a gestiona o gamă largă de active digitale. DAM sistemele sunt adesea folosite de companiile media pentru a cataloga, adnota, stoca, prelua și distribui audio, video, animații și alte conținuturi media digitale.
Platforma digitală de experiență (DXP) - software pentru a crea conținut pentru fiecare canal digital disponibil astăzi, precum și îmbunătățirea operațiunilor de afaceri prin digitizare și integrare.
Ca și în cazul portalurilor web, CMS și subcategoriile acestora se transformă în DXP-uri. Nevoile de gestionare a conținutului întreprinderilor au devenit din ce în ce mai complexe prin introducerea de noi tipuri de conținut, analiză, software de automatizare și întreaga integrare back-end necesară. Un CMS-patrimoniu DXP valorifică punctele forte ale experienței clienților acestor sisteme, adăugând capabilități de integrare și caracteristici de personalizare.

Rolul noului Web CMS este un conținut - hub, experiență și flux de lucru - pentru a orchestra implicarea clienților pe mai multe canale digitale.

Unde să încep
Deși un CMS este destinat utilizatorilor non-tehnici, poate necesita în continuare dezvoltare personalizată. CMS-urile pot varia de la o instalare dintr-o singură etapă până la o soluție complexă, personalizabilă, care permite dezvoltatorilor să creeze fluxul de lucru și interfața care se potrivește nevoilor de afaceri unice ale unei companii. Un proprietar de afaceri mic care scrie un blog nu are nevoie de aceleași caracteristici ca New York Times. Iată câteva lucruri pe care toate companiile ar trebui să le ia în considerare atunci când aleg un CMS:

Câți utilizatori și tipuri de utilizatori trebuie să gestionați?
Cât de mult conținut aveți și ce tipuri de conținut?
De unde provin vizitatorii dvs. și care necesită sprijin multilingv?
Ce integrare aveți nevoie și va fi o soluție CMS sau DXP cea mai bună opțiune pentru adaptarea acestora?
Există un număr foarte mare de CMS-uri disponibile astăzi, multe dintre ele open source și eventual libere de utilizat. Pentru majoritatea întreprinderilor, CMS-ul corect depinde de echilibrarea nevoii dvs. de personalizare a sistemului cu timpul necesar pentru a obține ceva ușor de folosit utilizatorilor finali.

10

More Blog Entries

thumbnail
thumbnail