Blog

 - BLOG -

Obțineți doza zilnică de blog pe site-ul Xconnect.  

Web, portal, website , tehnologii cloud,  open source si multe altele. Urmareste blogul nostru pentru a fi tot timpul informat cu noile tehnologii.

Blogs

Strategia digitala

Ce este strategia digitala

Strategia digitală este aplicarea tehnologiilor digitale în modelele de afaceri pentru a forma noi capabilități de afaceri diferențiate. În viitor, toată strategia de afaceri va fi o strategie digitală.

Evoluția definirii strategiei de afaceri
Strategia digitală se concentrează pe utilizarea tehnologiei pentru îmbunătățirea performanței afacerii, fie că aceasta înseamnă crearea de produse noi sau reînmagazinarea proceselor actuale. Specifică direcția pe care o organizație o va lua pentru a crea noi avantaje competitive cu tehnologia, precum și tactica pe care o va folosi pentru a realiza aceste schimbări. Aceasta include, de obicei, schimbări în modelele de afaceri, deoarece noile tehnologii permit companiilor inovatoare să furnizeze servicii care nu au fost anterior posibile.

Astăzi, tehnologia s-a integrat cu mediul de afaceri pentru a deveni ceva mai mult decât hardware sau software. Pe măsură ce tehnologia digitală devine tot mai răspândită și companiile se deplasează în continuare în călătoria transformării digitale, strategia digitală și strategia de afaceri vor fi aceleași. Pentru moment, este încă util să folosim termenul "strategie digitală" pentru a concentra efortul din spatele inițiativelor digitale.

Este important să ne amintim că strategia digitală este atât un concept cât și un lucru - adică o strategie digitală ar trebui să conducă în cele din urmă la crearea unui plan sau a unei foi de parcurs concrete. În timp ce puteți continua să schimbați tactica specifică pe care ați decis să o urmați, ar trebui să existe un angajament clar pentru a vă înțelege ce înseamnă mijloace digitale pentru compania dvs.

De exemplu, spuneți-vă că strategia dvs. digitală (scopul final) este de a genera bani din software-ul de productivitate de bază pe care afacerea dvs. deja a dezvoltat-o ​​și îl utilizează pe plan intern. La început, stabiliți o strategie (plan) pentru a o crea ca aplicație mobilă și o vindeți utilizatorilor individuali. Mai târziu, îți dai seama că are mai multă valoare dacă îl vinzi afacerilor pentru a o include în propriile aplicații mobile. Strategia ta (scopul final) nu s-a schimbat, dar strategia ta (planul) a făcut. Modificarea ideii orientative a strategiei dvs. digitale ar trebui să reprezinte o mare schimbare sau reorientare pentru compania dvs., dar în mod ideal, pașii concreți vor fi suficient de flexibili pentru a vă permite să pivotați după cum este necesar.

10

More Blog Entries

thumbnail
thumbnail