Blog

 - BLOG -

Obțineți doza zilnică de blog pe site-ul Xconnect.  

Web, portal, website , tehnologii cloud,  open source si multe altele. Urmareste blogul nostru pentru a fi tot timpul informat cu noile tehnologii.

Blogs

Transformarea digitala

Ce este transformarea digitala

Transformarea digitală este procesul de regândire a modelului de afaceri sau a procesului de afaceri în lumina disponibilității și accesibilității tehnologiei digitale. Aceasta necesită coordonare în întreaga organizație, deoarece aplică noi tehnologii pentru a schimba fundamental modul în care se desfășoară activitatea. Pentru multe întreprinderi de astăzi, motivația principala a transformării digitale este șansa de a obține avantaje competitive prin îmbunătățirea experienței clienților.

Avansurile tehnologice au creat vârsta clientului.
Din ce în ce mai mult, experiența excepțională a clienților este un factor diferențiat în ceea ce privește afacerea digitală, iar procesul de transformare digitală ar trebui să fie ghidat de o strategie digitală bazată pe client.
Potrivit Forrester, progresele tehnologice în ultimii cinci ani au creat "vârsta clientului", în care consumatorii aleg momentul și modul în care interacționează cu întreprinderile. 

Este de datoria întreprinderilor să utilizeze noi capacități tehnologice și schimbări organizaționale pentru a crea experiențe care să se adapteze la aceste nevoi în schimbare. Din ce în ce mai mult, experiența excepțională a clienților este un factor diferențiat în ceea ce privește afacerea digitală, iar procesul de transformare digitală ar trebui să fie ghidat de o strategie digitală bazată pe client.

Elemente cheie ale transformării digitale
Transformarea digitală este permisă de noile tehnologii, însă transformarea cu succes necesită o reorientare care depășește implementarea noilor tehnologii pentru a ajunge la fiecare parte a afacerii.

MIT Sloan Management Review a identificat trei piloni ai procesului de transformare a companiilor pentru a se concentra pe: experiența clienților, procesele operaționale și modelele de afaceri. Companiile trebuie, de asemenea, să investească și să-și dezvolte capabilitățile digitale, deoarece acest element permite transformarea digitală în fiecare dintre cei trei piloni principali.

Experienta clientului
Avansurile în software-ul de marketing și capabilitățile de colectare a datelor permit o mai bună cunoaștere a clienților și o mai mare personalizare în experiențele digitale. Întreprinderile urmăresc transformarea în următoarele moduri:

Gestionarea experiențelor personalizate pe canalele care sunt ușoare și fără întreruperi pentru utilizatori.
Dezvoltarea de produse și servicii digitale pentru dispozitive noi, cum ar fi ceasurile inteligente.
Desenarea datelor în orice punct de contact și utilizarea acestora pentru a oferi o personalizare mai eficientă.
Procese operaționale:
Poate fi tentant să ne gândim la experiența clienților din front-end ca fiind principalul obiectiv al transformării digitale, deoarece aceasta este cea mai vizibilă parte a procesului. Cu toate acestea, utilizarea tehnologiei pentru a reprograma sistemele operaționale are la fel de mult, dacă nu chiar mai mult, impactul asupra capacității unei companii de a oferi cu succes experiențe extraordinare.

De exemplu, un client care obține pachetul mai devreme înseamnă o impresie mai pozitivă a companiei și un reprezentant deja cunoaște problemele specifice pe care le are un client, deoarece produsul trimite informații de diagnosticare pe internet, permite timpi de apel mai scurți și soluții mai rapide . Companiile transformă cu succes operațiunile prin:


Automatizarea proceselor prin capabilități de software mai bune sau prin crearea de noi instrumente, cum ar fi implementarea sistemelor automate de comandă de achiziție pentru a reduce numărul de documente și comenzi respinse.
Modele de afaceri
Deseori, companiile de pornire sunt capabile să perturbe marcile de demult, deoarece folosesc modele de afaceri inovatoare care profită de noile tehnologii, fără a fi cântărite de sistemele vechi. Mărcile înființate ar trebui să caute modele care oferă servicii care nu ar fi posibile fără o nouă tehnologie. 


Unde să încep
O concepție greșită este că transformarea digitală începe și se termină cu tehnologia. Companiile nu ar trebui să definească transformarea digitală ca fiind pur și simplu o investiție sporită în IT. Experiența clientului trebuie să conducă strategia digitală în spatele transformării în cazul în care companiile trebuie să obțină câștiguri semnificative din perspectiva clienților și a angajamentului acestora.

Pentru a rămâne competitivi în domeniul afacerilor digitale, întreprinderile ar trebui să analizeze unde sunt acum și să determine ce elemente de bază ale transformării digitale trebuie să se concentreze asupra acestora. Întreprinderea dvs. poate începe numai cu unul dintre cei trei piloni menționați mai sus; ceea ce este important este să începeți undeva.

Deși nimeni nu are o foaie de parcurs cuprinzătoare pentru transformarea digitală, în ultimii cinci ani au apărut următoarele bune practici:

Viziune + Investiții - Cât de departe poate merge afacerea dvs. depinde de viziunea dvs. și nivelul de investiții pe care îl angajați.
Strategia digitală - aveți o strategie care să reflecte întregul scop al viziunii dvs., mai degrabă decât implementarea tehnologiilor individuale.
Leadership - Deoarece transformarea digitală necesită o schimbare și coordonare organizațională în profunzime, este mai eficientă atunci când este condusă de la nivelul superior al afacerii.
Unirea afacerilor și a informațiilor IT - Înlăturarea barierelor dintre afaceri și IT merge mână în mână cu schimbările operaționale. Întrucât afacerea digitală sporește nevoile de software, va fi important ca afacerile și IT să-și unească activitatea, astfel încât să nu existe conflicte în ceea ce privește adaptarea tehnologiei.

10

More Blog Entries

thumbnail
thumbnail