Ecommerce


Website + magazin online! Totul într-o singură platformă digitală.

Descoperiți cum o singură platformă vă oferă puterea de a vă transforma afacerea.

 

Contact Demo Ecommerce

 

Site management

Management continut 


Multi-Store - Gestionați mai multe site-uri de magazin dintr-un singur cont.

Drepturi de acces - distribuiți roluri și permisiuni de utilizatori comune pe site-uri.

 

Conținut programat - Proiect de conținut și program pentru publicare cu date de expirare stabilite pentru a sprijini reducerile limitate și vânzările sezoniere.

Versiuni - Comparați și restabiliți versiunile anterioare ale paginilor și atașamentelor de produs.

Previzualizări de conținut - Previzualizați conținutul pe toate dispozitivele pentru experiențe coerente, omnichannel.

Meniuri - Adăugați cu ușurință pagini și meniuri cu instrumentul de navigare și ierarhizare site.

 

Management Catalog


Tipuri de produse - Produse fizice, produse bazate pe abonament, servicii și bunuri digitale.

Opțiuni de produs - Creați produse simple și grupate cu variante cum ar fi culoarea sau dimensiunea.

Atașamente - Adăugați date despre produse, ghiduri de utilizare și articole pe paginile de produs.

Previzualizări și mostre - Activați previzualizări sau mostre pentru produse digitale.

Personalizare - Oferiți personalizare, cum ar fi gravarea sau broderia.

Îmbunătățiți datele PIM - îmbogățiți informațiile despre produse și optimizați metadatele pentru motoarele de căutare.

Categorii de produse - Atribuirea produselor în mai multe categorii.

Disponibilitatea produselor - Gestionați inventarul cu suport pentru elementele și comportamentele comandate înapoi pentru inventar redus, precum și afișarea în afara stocului și mesajele.

Cantități de comandă - stabiliți cantități minime, maxime și multiple pentru fiecare produs.

SKU Generator - Crearea automată a codurilor SKU pentru fiecare variantă de produs.

Șabloane opțiune - Creați șabloane pentru opțiunile de produs care pot fi reutilizate în categorii.

 

Catalogul și navigarea pe produse


Page Builder - Crearea paginii Drag-and-drop cu ajutorul a zeci de aplicații din soft.

Elasticsearch - Oferă filtrare pentru o căutare și descoperire mai eficientă a produselor.

Relații de produs - Afișați familii de produse clienților și produse similare.

Prețul în cos - Activați tarifarea în cos cu reguli de reducere și afișați suma cu discountul aplicat pe pagina produsului.

Pagini de produs bogate în conținut - Oferiți informații suplimentare, cum ar fi informații despre reduceri detaliate, specificații despre produse și ghiduri sau broșuri aferente.

Încercări de produse - Oferă previzualizări de produse pentru produse virtuale, cum ar fi o descărcare în proces sau un PDF.

Cataloage specifice clienților - Controlați ce produse pot cumpăra diferiți cumpărători prin segmentare și vizualizări personalizate ale catalogului.

Prețuri personalizate - suprascrieți prețurile standard ale produselor cu liste de prețuri, prețuri promoționale și reduceri.

Prețuri programate - Planificați datele de publicare și de expirare pentru liste de prețuri, promoții și reduceri.

Comparații - permiteți utilizatorilor să adauge produse comparative în timp ce răsfoiesc din catalog sau din pagina produsului. Pagina de comparare a produselor descrie informații detaliate despre produs, cum ar fi dimensiunile și prețul.

Wish Lists - Permite clienților să salveze produsele în listele de dorințe pentru o referință ușoară.

 

Checkout


Pagina de comandă - afișați informații despre comenzi, cum ar fi data, metoda de plată, informațiile despre contul total și cel al clienților.

Clear Cart - Șterge individual sau toate articolele din cărucior.

Cart Validation - Solicită informații despre client cum ar fi numele și adresa de expediere și afișează un mesaj de eroare în cazul în care sunt utilizate informații nevalide.

Sumarul comenzii - afișați rezumatul comenzii cu totalul comenzii, imaginea produsului, sumele produselor, costul total și metoda de plată.

Note - Permiteți reprezentanților serviciului clienți să adauge note particulare la comenzi.

Confirmări - Personalizați mesajul de confirmare a comenzii după procesarea achiziției.

 

Preturi si reduceri


Segmente de utilizatori - creați segmente de utilizatori și liste de prețuri, reduceri sau promoții pentru fiecare segment.

Contractarea prețurilor - Aplicați prețurile contractuale clienților individuali sau conturile cu liste de prețuri.

Abonamente - Acceptă produse bazate pe abonament cu plăți recurente.

Reduceri - adăugați reduceri procentuale sau sume fixe.

Reguli de reducere - reduceri de declanșare bazate pe coșul total, produse conexe în aceeași ordine sau achiziții anterioare.

Limite de reducere - reduceri de limită sau promoții pe numărul de utilizatori care le pot revendica sau de câte ori un singur utilizator le poate revendica.

Cupoane - generați coduri de cupon personalizate.

 

Plati si taxe


Cursul valutar - Definiți manual cursurile de schimb sau trageți tarifele de la un serviciu extern.

Integrarea BCE - Integrați cu Banca Centrală Europeană din caseta de actualizare automată a cursurilor de schimb.

Unități de măsură - Gestionați unitățile de măsură pentru magazinele globale.

Ratele de taxare - stabiliți rata impozitului pe adresa sau rata fixă.

Categorii fiscale - Sprijin pentru mai multe categorii de taxe pentru produse.

 

Livrare


Modalități de expediere - Specificați metodele de transport, transportatorii și depozitele.

Numerele de urmărire - Adăugați informații despre utilizator și numere de urmărire a expedierilor.

Multi-Warehouse - Suport pentru mai multe depozite.

Regulile inventarului - Trageți inventarul bazat pe depozitul cel mai apropiat de client sau pe baza altor reguli personalizate.

Gestiunea stocurilor - Gestionați inventarul în cadrul Magazinului Commerce sau conectați-vă la un sistem extern; alegeți ce motor de inventar să utilizeze la un nivel de produs.

Datele de expediere - afișați data expedierii și data preconizată pentru clienții dvs.

Variabile și tarife fixe - Oferiți o rată variabilă sau un tarif fix.

 

Managementul Comenzilor


Panoul de comandă  - Oferiți clienților un tablou de bord simplu pentru comenzi deschise, în așteptare și finalizate, cu capacități complete de căutare și filtrare.

Notificări prin e-mail - Alertă clienți prin e-mail cu starea comenzii lor, cu șabloane de notificare personalizabile.

Contul de client - permite cumpărătorilor  să vadă toate comenzile din contul lor.

Informații privind comanda - Afișați informații importante despre cum ar fi data, metoda de plată și starea de expediere.

Fluxuri de lucru pentru cumpărători - Integrați fluxurile de lucru și procesul de aprobare pentru companiile cu niveluri de achiziție.

Integrarea OMS - integrarea cu sistemele externe de gestionare a comenzilor; vedeti starea comenzilor externe și împărtășiți-le clienților într-o viziune consolidată pentru o experiență fără probleme a clienților.

Prognoza comenzilor - oferă previziuni automate de comandă bazate pe date istorice pentru a ajuta clienții să gestioneze capitalul și inventarul.

 

Self Service


Gestionarea contului - Împuterniciți clienții să gestioneze propriile conturi, inclusiv fluxurile de lucru pentru gestionarea utilizatorilor și cumpărări.

Informații despre cont - Permiteți clienților să adauge și să actualizeze informațiile despre cont, cum ar fi informațiile de contact și adresele de expediere.

Gestionarea utilizatorilor - adăugați, căutați și filtrați membri ai fiecărui cont.

Cerințe privind parola - Definiți cerințele detaliate ale parolei și permiteți utilizatorilor să reseteze parolele după cum este necesar.

Adrese - Stocați mai multe adrese de expediere care pot fi alese rapid în timpul procesului de plată.

 

Gestionarea conturilor clientilor


Manageri de cont - Permiteți managerilor de cont și reprezentanților de vânzări să adauge și să actualizeze informațiile despre cont pentru companie, cum ar fi informațiile de contact și adresele de expediere.

Comenzi - pentru utilizatori individuali sau conturi pentru clienți, managerii de cont pot adăuga și edita în plus comenzi, pot partaja conținut și pot lua alte acțiuni în conturile clienților.

Gestionarea rețelei de vânzări - Gestionați relații de cont și vizualizați în funcție de structura organizației dvs.

 

Integrari


Manager de integrare - administratorii pot programa și monitoriza conectorii Liferay Commerce și joburile de integrare a datelor din cadrul instanței Liferay DXP.

ESB Integration - Integrarea cu alte sisteme de afaceri printr-un ESB.

Integrarea plăților și a livrărilor - Integrați cu FedEx, PayPal și Authorize.net din cutie. Adăugați cu ușurință integrații cu alte gateway-uri de plată sau furnizori de transport prin personalizare.

 

Suport pentru site-urile globale


Site-uri regionale - Definiți care țări, limbi și valute sunt acceptate pentru fiecare site.

Multicurrency - Suport multicurrency pe site.

Localizări - Adăugați cu ușurință localizări pentru majoritatea conținuturilor, inclusiv informații despre produse și conținut de pagină web.